Veel Gestelde Vragen
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de “winkelwagen button” te klikken. Klik vervolgens op “bestelling afronden” om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt “Bestelling bevestigen” drukt is uw bestelling definitief.
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur. Wanneer u de factuur voor 16:00 ontvangen hebt u de bestelling de volgende dag in huis.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Betalen
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via iDEAL, Creditcard, Bancontact, Overboeking, Belfius Direct Net, PayPal en KBC/CBC Payment Button.
– iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via u eigen bank.
– Creditcard: U kunt bij ons betalen met MasterCard, VISA of Maestro creditcard of debitcard. De gegevens vult u in via een beveiligde verbinding zodat u geen risico loopt. Wij hebben geen inzicht in de kaartgegevens van onze klanten.
– Bancontact: Belgische klanten kunnen bij ons betalen via Bancontact en Mister Cash. Met Bancontact en Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten uw online aankopen afrekenen.
– Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.*
– Belfius Direct Net: Belgische klanten kunnen bij ons betalen via Belfius Direct Net. Met Belfius Direct Net kunt u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten uw online aankopen afrekenen.
– PayPal: PayPal is een gratis online betaalservice waarmee u veilig uw bestellingen kunt afrekenen.
– KBC/CBC Payment Button: De grote Belgische banken KBC en CBC voorzien in een eigen betaaloplossing voor hun klanten, de KBC- en CBC-Betaalknop. Klanten van beide banken kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten.
* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bestellingen betaald via iDEAL, Creditcard, Bancontact, Belfius Direct Net, PayPal en KBC/CBC Payment Button worden direct geleverd (voor 16:00 besteld, morgen in huis).
Bestellingen betaald via overschrijving en/of machting worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 2 – 3 werkdagen onderweg.
Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor “overboeken”, in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!
Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Bezorgen
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor zendingen buiten Nederland brengen we 3.95 Euro bezorgkosten in rekening.
Land | Levertijd | Verzendkosten |
---|---|---|
Nederland | 1 werkdag | Gratis |
België | 3 – 5 werkdagen | 3.95 |
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Hebt u voor 16:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL de bestelling de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt uw bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 2 tot 3 werkdagen.
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. PostNL bezorgt op dinsdag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar u gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.
Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.
Retouren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kan uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun u de bestelling onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen. U dient het retour formulier te downloaden en mee te sturen met uw retour. Download het retour formulier als PDF document.
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.
Hoe stuur ik mijn artikelen retour?
U dient de factuur of pakbon mee te sturen met u retour. De factuur heeft u ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden. Bovendien kunt u gebruikmaken van van ons modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.
Waar kan ik een klacht uiten?
Heeft u een klacht over een artikel, onze dienstverlening, de bezorging of bestelling, dan verzoeken we u om de klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.
We reageren zo spoedig mogelijk op u klacht en zullen, in overleg met uw, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip u bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 5 werkdagen.
Zijn de producten nieuw?
Wij verkopen enkel nieuwe producten. Als een product refurbished is, dan melden we het bij het product.
Zijn de prijzen inclusief 21% btw?
Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% btw en gratis verzeding.
Zijn de telefoons simlockvrij?
Ja, alle mobiele telefoons zijn simlockvrij en te gebruiken wereldwijd.
Heb ik garantie op het product?
Ja, u krijgt op alle nieuwe mobiele telefoons of tablets 2 jaar fabrieksgarantie. Uitzondering hiervan zijn Apple producten, waarvoor een andere garantie termijn geldt, een jaar. Voor alle accessoires geldt een garantie van zes maanden, tenzij door de fabrikant anders wordt vermeld. Alle tweedehands en refurbished toestellen hebben 1 jaar garantie.
Cashback actie van de fabrikant?
Op geen enkel product van ons kunt u gebruik maken van cashback of promoties van de fabrikant. Dit komt doordat wij het product goedkoper aanbieden.